Abracadabrant

Bine ati venit pe blogul meu!







Daca ati ochit ceva, aveti nelamuriri sau vreti poze ale unor produse(pe alte culori decat cele postate), dati-mi un mail sau dati-mi add pe mess: bubblingbubblesss@yahoo.com







Pentru comenzi dati-mi mail cu linkul produsului, numele intreg si adresa completa. Voi lua in considerare comanda doar cand avansul de 50% va fi platit(bani depusi pe card sau in mana).Informatiile pentru depunerea banilor pe card vi le trimit pe mail. Pretul final e cel afisat langa poze, pentru comenzi din alte judete va mai fi si costul de transport. Pentru orice alte intrebari da-ti-mi add pe mes.





Produsele ajung in 7-14 zile de cand plasez comanda. Trimit colet in orice oras(eu sunt din SV), costul transportului e suportat de cumparator.Nu accept returnari decat in cazul in care am gresit comanda.







Urmatoarea comanda: 15 Martie







Intrati si pe http://bubblingbubblesss.hi5.com/ pentru mai multe produse si pentru poze de la comenzile anterioare



Marimi

S:
Bust: 70-80 cm;
Latime umeri: 37-38 cm;

M:
Bust:80-90cm;
Latime umeri:37-38cm;

L:
Bust:90-99;
Latime umeri: 37-42cm;

XL:
Bust: 100-106;
Latime umeri: 39-40;
(la tricourile de baieti43-47cm)

sâmbătă, 29 decembrie 2012

Trusa machiaj 120 culori


Vand trusa machiaj 120 culori: o paleta are culori pastelate, cealalta culori nude, pamantii. Culorile sunt intense si rezista mult(iar culoarea de pe pleoapa e exact aceeasi cu culoarea din trusa, nu devine mai fada cand este aplicata). Am si mai multe poze, va pot da si mai multe informatii pentru ca detin si eu aceeasi paleta de un an. Am trusele pe stoc, cine doreste pot trimite prin posta sau predare personala in Bucuresti si Suceava. Pretul este de 80 RON.

Un An Nou cat mai bun si Sarbatori Fericite!!!